Працюємо! Замовляйте. Все буде Україна!

Умови повернення товару

На головну

На всі товари, придбані в інтернет-магазині Kistenberg.com.ua, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?

Згідно законодавства України існують 2 випадки, в яких покупець зможе повернути (чи обміняти) куплений товар:

1. Товар несправний, має істотні недоліки, які роблять неможливим його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);

2. Товар належної якості, але з яких-небудь причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки і розрахунковий документ.

Що робити у разі придбання неякісного товару?

Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки істотні і виникли з вини виробника. Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне (у рамках гарантійного обслуговування) їх усунення у встановлений законодавством термін.

Усунення недоліків, які виникли із-за неправильної експлуатації, також робляться за рахунок покупця.

Які умови обміну і повернення неякісного товару, а також товару належної якості?

1. Якщо з дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, його товарний вид, споживчі якості, пломби, маркіровки, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкції з експлуатації).

2. Якщо до товару додавався подарунок, він має бути повернений разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, має бути збережений його товарний вид, споживчі якості, пломби і фабрична упаковка. Якщо при купівлі була видана картка постійного клієнта, то вона буде анулювана.

3. Не підлягають обміну або поверненню товари, які відносяться до переліку, зазначеного в Доповненні №3 Постанови КМУ № 172 (друковані видання, м'які іграшки, аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, гребінці, товари для немовлят: пелюшки, соски, пляшки для годування і так далі).

4. Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  • Придбати який-небудь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахунком вартості.
  • Отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
  • Здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.

5. При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше чим після закінчення 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення умов експлуатації з боку покупця.

За яких умов буде відмовлено в заміні товару на новий?

  • Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації.
  • Відсутність документу, який підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний товар на придбаний товар.
  • З моменту купівлі пройшло більше 14 днів.

Які права має покупець у разі придбання неякісного товару?

  • Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.
  • Покупець має право на безкоштовне усунення недоліків товару у відповідний термін.
  • Покупець має право на відшкодування витрат які пішли на усунення недоліків товару.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

1. Варіант 1 - Неякісний товар. Необхідно передати на експертизу неякісний товар шляхом особистої доставки за адресою м. Бровари, вул. Москаленко 39. Чи відправити його транспортною компанією Нова Пошта за адресою м. Бровари, відділення №13: одержувач Гур’єв Володимир, 050 6551545. Відправка за рахунок одержувача.

2. Варіант 2 - Товар належної якості, але він не підійшов Покупцеві. Необхідно передати товар шляхом особистої доставки за адресою м. Бровари, вул. Москаленко 39. Чи відправити його транспортною компанією Нова Пошта за адресою м. Бровари, відділення №13: одержувач Гур’єв Володимир, 050 6551545. Відправка за рахунок Покупця.

3. Письмова заява на повернення коштів. Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання товару, покупцеві необхідно подати продавцеві письмову заяву на повернення коштів, де будуть вказані причини повернення товару.

Окрім причин, в заяві необхідно вказати наступне:

  • дані документу, що підтверджує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
  • дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
  • суму, видану за повернений товар.

Приклад письмової заяви ви можете отримати в електронному вигляді подзвонивши нашим консультантам по актуальних телефонах вказаним на сайті.

Повернення грошових коштів здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 годин і тільки за умови наявності розрахункового документу і документу, який засвідчує особу покупця тим же способом, яким і був вибраний покупцем під час купівлі товару.

Виписка з постанови кабінету міністрів України

від 19 березня 1994 р. N 172, Київ

Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) :

  • предмети сангігієни
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • гребінці, гребінці і щітки масажні
  • рукавички
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшки для годування і так далі)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки і так далі)